måndag 19 april 2010

Ny vecka nya möjligheter..

Erika och Daniel har fått nytillskott i helgen, en ny liten tös blev det. Lovisa! Grattis till det.

Till veckan ska jag jobba med mitt kommande event. Jag har fått ett par problem som måste lösas, bland annat så kommer jag inte ha hjälp av min vapendragare Micke eftersom han fått ett uppdrag att åka till skåne just den helgen. Det ska nog lösa sig ändå. Jag får snacka med Volym så kanske de kan hjälpa till mot lite bidrag till föreningen.





Söt fixade en framsida till min (eller Caveclub Events) nya scrapbook. Tanken är att jag ska samla lite bilder på gamla event på ett snyggt sätt. Tack Fia för att du hjälper mig!



Jag var till Vännäs i helgen för att hälsa på Peder och Carola. Tog en sväng till Umeå och fick ÄNTLIGEN äta lite riktig sushi!

Sea Street Sushi Bar på Renmarkstorget hade riktigt bra Sushi. Trevligt bemötande också. Rekommenderas,


carpe diem!


Inga kommentarer: