onsdag 21 april 2010

Sömnlös i Lycksele..

Jaha, då har man kommit in i en period av sömnlöshet igen då. Söt tror att det beror på att jag har ett event framför mig och så kanske det kan vara, jag vet inte. Trist är det i alla fall att vakna 04.15 och inte kunna somna om.

Om lite drygt två veckor kommer Söt hit! Can't wait! Jag längtar så otroligt mycket efter att få krama henne. Det är inte helt enkelt att ha ett förhållande på 70 mils avstånd. Men det är bara tre månader kvar tills vi blir sambo. Ibland får Söt för sig att jag skulle ha second thoughts. Kanske inte egentligen, men jag upplever det som att hon har svårt att tro på mig när jag säger hur mycket jag älskar henne och att jag inget hellre vill att Juli kommer så vi blir sambos. Jag hoppas att det jag skriver nu kan svepa bort alla eventuella tvivel i det avseendet.

Event ja. Outshine och Cherry Birds-giget kommer med stormsteg. Jag har fått veta att min vapendragare Micke inte kommer kunna vara med på själva giget då hans politiska parti har mage att skicka honom till Gävle för en konferens den helgen. Men det ska nog lösa sig. Vi har en bra och trevlig musikförening i stan som brukar vilja hjälpa till med diverse saker runt konserter.

Jag satt på Facebook i morse när jag vaknade. Ett statusinlägg från dottern till en av mina vänner lyder som följer: "kaffe, nikotin, alvedon och brämhults apelsinjuice". Inlägget kändes lite bittert för att komma från en artonåring.. Hoppas du mår bra Erika.


Dottern har fått sina naglar fixade. Jag kan inte låta bli att tycka att Jeanette är en jävel på att fixa naglar. Kolla gärna in hennes blogg Underbara Händer och se själva!


Söt hittade just ett matsalsbord på Blocket som såg ok ut och hade rätt pris så jag skickade precis ett mail till säljaren och sa att jag ville köpa det. 1200 spänn är ju överkomligt för detta bord. Kommer passa bra i vårt nya kök också.


Förresten, tack Far för att du avvisade min vänförfrågan på Facebook. Då vet jag!



4 kommentarer:

Söt sa...

Det handlar inte om att jag inte tror dig hjärtat, det handlar om att allt har hänt så fort och att det ibland känns så overkligt, för bra för att vara sant!

Och vid det här laget borde du ha lärt dig om alla mina nojjor!

Längtar med!

Unknown sa...

Jag vill göra en input här.. Kolla alternativa resor så ni verkligen ses om den där Isländska värmepuffen försöker sabba för er.. Kanske ni helt (o hållet) egentligen ska ge upp plan och ta er fram på ett annat sätt..

Jag hejar på er och er kärlek =) Det är så kul att se människor träffa varandra på distans och ändå fixat det så dom kan bli sambos till och med.. wow..=) Me like..

Tror definitivt allt handlar om hur kär man är när det gäller avstånd.. =)

JLundstein sa...

Next Jet har börjat flyga till Lycksele igen.

Söt sa...

Cleo, ska man göra det kan man lika gärna göra det ordentligt, eller hur?! ;P