onsdag 27 april 2011

Jag är tydligen omogen!

Jodå, det är jag säkert i mångt och mycket. Inte just i det här fallet dock, även om signaturen "Irriterad" tycker det angående en post jag kommenterat på min dotters blogg. Lite bakgrund till den kommentaren: Min dotters sambo kom hem en dag och upptäckte att hans dåvarande sambo och tilllika hans dotters mamma helt sonika tagit dotter och allt hon kunde bära med sig och flyttat. Sedan dess har han inte fått träffa sin dotter. Och ja, jag tycker verkligen att om man gör så sär är man en egoistisk jävla bitch som borde brinna i helvetet!

Signaturen "Irriterad" må tycka vad som helst om det men om man är feg nog att vara anonym så bör man hålla käft! Signaturen skriver även att det är "ovuxet". Om det anses vuxet att tiga still och inte reagera på orättvisor och psykisk misshandel som detta faktiskt är så vill jag inte vara vuxen. Min fråga till signaturen "Irriterad" är: Vem är du som kan ta dig rätten att berätta för mig vad jag ska tycka? Tycker du att det var rätt av henne att ta dottern och flytta utan att ens säga hej då? Att det var rätt att stjäla med sig det hon stal? Att neka sin dotter att ha en pappa? Hur tror du att dottern kommer att reagera när hon blir tillräckligt stor för att begripa vad hennes mamma gjort?

Det är ju tur att signaturen "Irriterad" är såpass mogen och vuxen att hon eller han vet vad som är rätt och fel. Eller...?

Liten uppdatering så här på kvällskvisten.
Det visar sig att mamman tagit kontakt med dotterns sambo under kvällen.. Det kanske finns hopp ändå.. =)

2 kommentarer:

Samona sa...

Go pappa! Go pappa! Hahaha

Annelie P sa...

Om detta anses vara omogen...så fortsätt att vara omogen! Det tänker jag vara... :D