torsdag 21 april 2011

Ska man försöka sig på detta igen?

Jag är inte direkt en konsekvent bloggare.. Jag glömmer bort att jag har en sådan och när jag blir påmind så tänker jag: Ähh.. ingen läser den ändå. Men nu ska jag ta mig i kragen och försöka skriva något.

Jimmy åkte hem till sin mamma idag. Alltid lite vemodigt när han åker härifrån men han kommer ju tillbaka två perioder i sommar och dessutom har vi tät kontakt via datorn.

I morgon kommer goda vänner och hälsar på! Fia tycker att det ska städas men då de har en liten illbatting så gissar jag att det inte kommer märkas så förbaskat mycket ädå. Golven får man väl försöka sanera i allafall.

På påskafton har vi blivit bjudna till bästa familjen Tossman på middag. Det ska bli trevligt.

Jag har funderat på om man skulle öka på basljudet i bilden lite grann och letat efter nån billig baslåda. Men då ekonomin inte varit på tipp sista tiden så har det fått vänta. Tills idag! Grannen sa att han hade ett par lådor stående i källaren och jag ryckte åt mig en av dem och ska försöka montera den i helgen.

Hm, man kanske skulle tagit nån bild.. Det får vänta till senare. Nu är det mat!

Tjillevipp!

Inga kommentarer: